Jak nakupovat

Zde se dovíte vše potřebné. Popíšeme Vám, jak fungujeme, co u nás najdete a kde to najdete a jak nejlépe se ke zvolenému zboží dostanete nebo jak se vytoužené zboží dostane k Vám :-)

Je to jednoduché, jak jinak!

Aspoň se o to stále víc snažíme :-) Níže uvádíme, co vše a jak máme nastaveno, kde a jak u nás můžete nakoupit a jak a co vše lze u nás mít jako bonus.

Jako součást distributora a dodavatele pro ČR  - máme kvalitní skladové i servisní zázemí. Od našich dodavatelů dostáváme zboží min. 2x týdně. Disponujeme jedním z nejmodernějších skladů v ČR, takže odbavení i ve špičkách zvládáme.

 

 

 

Jak a kdy fungujeme

Rádi se Vám věnujeme vždy ve všední dny od 8:00 do 17:00 a to jak po telefonu +420 728 606 803, tak e-mailem na info@dezinfekceprovas.cz.

Nejsme k zastižení o víkendech ani o svátcích, děkujeme za pochopení :-) 

Pokud objednáte zboží např. v pátek kolem 16:00 nebo pak o víkendu, je možné, že objednávku zpracujeme až v pondělí dopoledne. Buďte proto prosím trpěliví a počkejte na naše potvrzení e-mailem.

Máme jeden z největších externích skladů v ČR a proto naše skladová dostupnost je maximální možná. Do budoucna ji i tak budeme navyšovat!

 

Doprava

 

Přepravní společnost - kurýr

Možností je využití služeb GEIS/DPD. Zatím máte možnost nechat si zaslat zboží na Vámi zadanou adresu kurýrem. Připravujeme i výdejní místa GEIS Point.

Termíny

Zboží, které je skladem, expedujeme většinou do 2 pracovních dnů.

Ceny a podmínky

Dopravné kurýrem je u nás za 160 Kč. Při nákupu nad 3 000 Kč je dopravné ZDARMA!

Platba

Platba kartou

Nejsnadnějším způsobem úhrady je platba kartou. Je to snadné a platba okamžitá. Navíc je to bez poplatku. Máte také jistotu, že zboží bude expedováno co nejrychleji.

Platební brány, společnosti ComGate Payments, a.s.

kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Převodem ( Zálohova faktura )

Vhodný způsob platby je také převod z Vašeho účtu na náš. Tato platba je u nás opět bez poplatku.

 

Reklamace

Přečtěte si o našem reklamačním procesu

 

Záruka a servis

1. Standardně máme na veškeré zboží v našem e-shopu záruku 24 měsíců (2 roky).

2. Máme vlastní servis. Provádíme záruční i pozáruční opravy

Pokud obdržíte poškozené nebo nekompletní zboží, je nutné takovou věc ihned řešit s námi, aby byla uznána případná záruka nebo možnost nápravy. Taktéž při reklamaci v průběhu používání produktů námi dodávaných (vada výrobku, nefunkčnost a pod.) je třeba řešit věc co nejdříve.

Většinou při mechanickém poškození nebo nefunkčnosti, která je viditelná pouhým okem a bez nutnosti rozebírání, budeme potřebovat foto dokumentaci ihned po zjištění takové závady. Pokud přístroj nebo jiný výrobek nefunguje a není ihned evidentní, čím je to způsobeno, určitě nic nerozebírejte a konaktujte nás.
 
Určitě lze těžko uznat v rámci záruky běžné opotřebení, ošoupání, odření v průběhu užívání produktů nebo takové poškození, které vznikne nadměrným používáním nebo nedodržením návodu k používání. Nemůže být ani uznána záruka na Vámi provedenou opravu nebo demontáž produktu bez našeho vědomí.
 
Pro uplatnění záruky si vždy uchovejte daňový doklad (fakturu) od daného produktu!